youka 0 ارسال شده در 25 فروردین 1396 اشتراک گذاری ارسال شده در 25 فروردین 1396 این کار خود را با اضافه کردن عنصری دیگر از دیگران متمایز می کند : پاسخ دادن به فعل و انفعالات بیننده. طراحی تحریریه برای وب و موبایل ملموس ترین مثال از کار مشتق شده از محتوا در این زمینه است و شامل انتشار وب سایت ، نرم افزارهای موبایل و بلاگ ها می شود. برخی از طرح ها شامل ارائه ی جریانی از اطلاعات و یا به عبارتی تجسم داده ها می شوند. دیگر طراحان بر روی محصولات دیجیتالی ، که خدمات دیجیتالی و یا سکوهایی است که می توان آن ها را به داخل بازارها روانه کرد. طراحی محصول و یا وب و موبایل مربوط به طراحی نرم افزار می شود. در برخی از مواقع طراحان مختلف بر روی طراحی رابط کاربر (UI) که عمدتا به طرح بندی فردی صفحات اشاره می کند و طراحی تجربه ی کاربر (UX) و یا مجموع تجارب کاربر در حالیکه در بین وب سایت ها و نرم افزارها در حرکتند، کار می کنند. این مطلب برگرفته از سایت چاپ کاتالوگ است . Type design: این نوع طراحی معمولا جنبه های تمام این چیزها را در بر میگیرد. در حالیکه شکل ساده ی یک نامه مفهوم خاص خود را دارد، طرح حروف هم مانند یک نام تجاری ، از روابط بین کارکترهای که با هم کار می کنند تا معنی را شکل دهند ؛ تشکیل شده است. و مانند نرم افزار ، طراحی های حروف دارای مجوز هستند و می توانند بر روی کامپیوترهای فردی نصب شوند. بسته به مقیاس زمینه ای که در آن یک طراح کار می کند ، یک کار ممکن است یک و یا چند تا از این ها را در یک دوره ای از سال داشته باشد. شرکت های بزرگ ، تیم ها ، نهادها یا استادیم ها ممکن است بر تخصص تکیه کنند ، در حالیکه گروه ها و استادیم های کوچکتر ممکن است به توانایی هر فرد ، حتی اگر خبره نباشند ؛ برای به انجام رساندن یک کار تکیه کنند. مشاغل طراحی : بسته به چهار چوب کسب و کار و مرحله ی انجام حرفه ، طراحان می توانند خود را در میان عناوین شغلی بسیار ببینند. در بسیاری از نشریات ، موسسات ، و یا نهاد ها و سازمان ها ، یک طراح آماتور به راحتی می تواند تبدیل به طراحی ارشد و پس از آن به یک کارگردان هنری و بعد یک مدیر خلاق تبدیل شود. بسته به صنعت و یا وسایل مورد استفاده ، ممکن است یک طراح آماتور را با نام طراح گرافیک ، طراح UI/UX ، طراح بصری ، طراح حرکت ، طراح دیجیتال ، طراح وب ، انیماتور ، هنرمند تولید و یا گرافیست بخوانند. برای چگونگی پیدا کردن یک موقعیت ورودی ، لطفا در ابتدا نگاهی به چگونگی یافتن شغل خود بیاندازید. در سطح میانی ، ممکن است عنوان مشخص تر باشد ، طراح اطلاعات ، طراح تعامل ، طراحی و چاپ کاتالوگ ، طراح محصول ، طراح گرافیک محیطی ، معمار اطلاعات ، طراح پکیج ، طراح نمایشگاه ، طراح تجربه و یا استراتژیست محتوا. در سطح اجرایی ، طراحان جایگاه هایی از قبیل ؛ مالک / بنیانگذار، مدیر خلاق اجرایی ، رییس طراحی و یا مدیر خلاق را پر کنند. و سر انجام کسانی هستند که با طراحان در موقعیت های مربوطه همکاری می کنند مانند : هماهنگ کننده ی تولید، توسعه دهندگان ، هماهنگ کننده ی بازاریابی ، مدیران پروژه ، تولید کننده ، استراتژیست. برای این عناوین هیچ تعریف متمرکزی وجود ندارد ، بنابراین این عناوین به طور ثابت در حال تکامل اند . هر چه محیط صنعتی که این مشاغل در آن ها کار می کنند سریع تر تغییر کند ، این عناوین و تعاریف نیز بیشتر تغییر می کنند. مقیاس هم نقشی بر عهده دارد. هر چه طراحان در یک تیم و یا در یک شرکت بیشتر باشند ، به همان نسبت تعداد عناوین متمایز بیشتر خواهد شد. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .