youka 0 Posted 4 اردیبهشت 1396 Share Posted 4 اردیبهشت 1396 تست اهمی یه روش ساده و خوب برای شناسایی قطعات خراب : این مطلب برگرفته از سایت آموزش تعمیر ایسیو است . پمپ بنزین : مقاومت کمتر از 1 اهم انژکتورها : مقاومت dc سیم پیچ 12 اهم . در دمای 2 تا 20 درجه کویل دوبل : مقاومت سیم پیچ ثانویه 7.35 کیلو اهم کویل دوبل : مقاومت سیم پیچ اولیه 0.6 اهم سنسور دمای هوای ورودی : 5457 اهم در دمای صفر درجه سنسور دمای هوای ورودی : 176.7 اهم در دمای 100 درجه سنسور دمای مایع خنک کننده : 5896 اهم . تقریبی . در دمای صفر درجه سنسور دمای مایع خنک کننده 186.6 اهم . تقریبی. در دمای 100 درجه سنسور سرعت .بین پایه های 2و3 کانکتور 15 کیلو اهم . تقریبی پتانسیومتر دریچه گاز . بین پایه های 1و2 4000 اهم استپر موتور . : 52 اهم . بین پایه های D.A استپر موتور : 52 اهم . بین پایه های C.Nسنسور دور موتور - بین پایه های 1و2 پژو , زانتیا , پیکان و سمند = 300 الی 400 اهم پراید = 300 الی 420 اهم 206 = 300 الی 480 اهم رله دوبل = مقادیر نشان داده شده بین پایه های 7و12 با پایه های 3و10 باید برابر باشد گرم کن دریچه گاز = بین 2 پایه آن حدود 10 کیلو اهم باشد پتانسیومتر co = بین پایه های 1و3 حدود 13 الی 14 کیلو اهم وایر شمع = بین 2 سر وایر حدود 16 الی 17 کیلو اهم باشد . البته مقاومت وایر با طول آن رابطه مستقیم دارد بطور مثال در یک وایر 40 سانتی مقاومت باید در حدود 9 الی 9.5 کیلو اهم باشد انژکتور استوانه ای = 9.5 الی 14.5 اهم انژکتور مخروطی = 12.5 الی 17.5 اهم - البته این مقدار متغیر به علت دمای هوا میباشد Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.