رفتن به مطلب

چه شرکتی ثبت کنم ؟


sabtenobel

ارسال های توصیه شده

چه شرکتی ثبت کنم ؟

اغلب افرادی که تمایل دارند حضور خود را در اقتصاد  و امور تجاری کشور بصورت رسمی و حقوقی انجام دهند  و یا به دنبال ایجاد شغلی مستقل هستند و می خواهند در این شغل و حرفه به بهترین حد پیشرفت دست یافته و بتوانند در هر زمینه ای ورود کرده و بتوانند از مزایای اشخاص حقوقی استفاده کنند به فکر تاسیس و ثبت یک شرکت تجاری می افتند .

ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری همیشه اولین قدم برای پیشرفت و تعالی افرادی است که با ایده و تفکر مناسب موضوعی را انتخاب می کنند و با شراکت دو تا چند نفر به بهترین نحو ممکن  خدمات و موضوع خود را ارائه می دهند . افرادی که اقدام به ثبت شرکت می کنند نه تنها شخصیت حقوقی پیدا می کنند و از اعتبار بالایی برخوردار می باشند بلکه با تکیه بر توانایی شرکا و کارکنان خود و همچنین با استفاده از تسهیلات و سرمایه شرکت می توانند فرصت هایی را به دست بیاورند که سایر افراد از آن محروم هستند .

اما همیشه دغدغه  و سئوال اصلی علاقمندان به ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری این است که بهترین قالب برای ثبت شرکت برای موضوع مد نظرشان چیست ؟

در قانون تجارت ایران 7 نوع شرکت تعریف شده است که عبارتند از :

·       شرکت های سهامی ( عام و خاص )

·       شرکت با مسئولیت محدود

·       شرکت تضامنی

·       شرکت مختلط سهامی

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...