رفتن به مطلب

آسانسور های هیدرولیکی


balabarr

ارسال های توصیه شده

براي توليد كنندگان در سطح انبوه چندان فرقي نمي كند كه ميزان فروش كداميك از محصولات صنعتي تا چه حد و به چه دليلي افزايش يافته اما وقتي فروش يك محصول كاهش پيدا مي كند توليد كنندگان دست به كار مي شوند تا علت را پيدا كنند.

براي توليد كنندگان در سطح انبوه چندان فرقي نمي كند كه ميزان فروش كداميك از محصولات صنعتي تا چه حد و به چه دليلي افزايش يافته اما وقتي فروش يك محصول كاهش پيدا مي كند توليد كنندگان دست به كار مي شوند تا علت را پيدا كنند. اخيرا به طرز غير قابل انكاري شاهد افزايش درخواست براي خريد نوع كششي بالابر در سطح جهان هستيم اين تقاضاي بي سابقه به خصوص در كشورهاي توريستي كه براي نوع آسانسورهاي خود در هتل ها وسواس دارند بيشتر ديده مي شود.

درانتخاب سيستمهاي حمل عمودي دوگزینه سيستم محركه هيدروليكي و يا سيستم محركه كششي وجود دارد. هریک از این دو سیستم مشخصه های مختص به خود را دارند که برای استفاده در شرایط خاص مناسب است. در كل بالابر هاي هيدروليكي براي ساختمانهاي كوتاه (تا 6 طبقه) مناسب است در حاليكه آسانسورهاي كششي (طنابي) براي ساختمانهاي بلند بسيار مناسب تر است.

بيش از چهل سال است كه آسانسورهاي هيدروليك بطور جهاني پذيرفته شده است. با توجه به اينكه سيستم بالابر كششي بدون موتورخانه براي جايگزيني با آسانسور هيدروليك معرفي شد رقابت شديد و تنگاتنگي در بازار ساختمانهاي کوتاه شروع گرديد. بر اساس يك تحقيق 6 ماهه در امارات و بحرين تقاضا براي خريد بالابر و نصب آن در هتل ها و ساختمانهاي بلند تا ميزان 84 درصد از نوع كششي بوده است اما ساختمانهاي كوچك تا مرز 6 يا 7 طبقه نيز براي آن كه ماليات افزايش طبقه نداشت باشند ترجيح مي دهند آسانسور خود را از حالت هيدروليك خارج كرده و از نوع كششي استفاده كنند تا مهندس ناظر در گزارش خود وجود اين آسانسور را تاييد نمايد.

 

بالابر صنعتی آسیا برج- http://asiabalabar.com

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...