رفتن به مطلب

ثبت شرکت فناوری اطلاعات


sabtenobel

ارسال های توصیه شده

ثبت شرکت فناوری اطلاعات

 

فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)  برگرفته شده از عبارت انگلیسی  information communication technology می باشد  و در عمل به فعالیت هایی اطلاق می شود که هدف اصلی آنها ذخیره ، بازیابی ، پردازش  و انتقال اطلاعات می باشد . با توجه به پیشرفت علوم رایانه ای و اطلاعاتی و سرعت انتقال داده های اطلاعاتی و نیاز به پردازش و تجزیه و تحلیل این داده ها با سرعت بالا و کیفیت مطلوب این علم به سرعت فزاینده ای در سراسر دنیا رو به رشد بوده است .

کاربرد این رشته در صنایع مختلف مانند صنایع آموزشی ، ارتباطات شرکتی ،  لزوم بازیابی اطلاعاتی ، تقویت روابط انسانی، تسهیل دسترسی به اطلاعات  و ... را می توان در همه جای دنیا به خوبی شاهد بود .

متخصصین و صاحبین دانش در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات از این تخصص خود برای سازماندهی ، نظارت ، مدیریت ، توسعه ، نگهداری ، بهره برداری ،  ایجاد ، تسهیل  و ... در زیر ساخت های  مختلف کشوری فعالیت می کنند .لزوم و اهمیت داده ها و اطلاعات فراوان در سطح دنیا و نیاز به تجزیه و تحلیل و ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه و آبادی و رشد هر یک از شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی در ایران هم باعث شده این رشته با توجه و علاقه خاصی دنبال شود و افرادی که در این  زمینه دانش و تخصص دارند مورد توجه زیاد همه نهاد ها و شرکت های مختلف باشند .

رشد روز افزون دامنه های کاربردی این تخصص باعث شده تمرکز شرکت ها و نهادهای مختلف از استخدام افراد متخصص بیشتر به استفاده از تخصص  و کاردانی شرکت های ثبت شده در این زمینه نیل پیدا کند . بنابر این افراد دارای مدارک مرتبط تحصیلی و یا افراد با تخصص چندین ساله در این حرفه و با دارا بودن دانش کافی به دنبال بهره وری بیشتر از اطلاعات خود و به دست آوردن اعتبار  و سود بیشتر ، توجه خاصی به ثبت شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیدا کرده اند .

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...