رفتن به مطلب

ثبت شرکت استارت آپ


kara sabt

ارسال های توصیه شده

تعاریف زیادی راجع به استارت آپ موجود است، یکی از بهترین این تعاریف عبارت است از :

استارت آپ (Startup ) ، نهادی انسانی است که به منظور خلق محصول، خدمت با ارزشی نو ایجاد شده است. 

شرکت نوپا یا استارت آپ (به انگلیسی  startup: مخفف  startupcompanyبه معنی شرکت نوپا) به یک شرکت یا کسب و کار گفته می شود که معمولَا به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته است. این شرکت ها معمولاَ مبتنی بر ایده های ریسک پذیر هستند که مدل کسب و کارشان مشخص نیست و بازار هدفشان نیز در حد فرض است؛شرکت های نوپا می توانند در هر حوزه ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت هایی گفته می شود که رشد سریعی دارند و در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند. 

شرکت های نوپا می توانند در هر شکلی و به هر اندازه ای ایجاد شوند سرمایه گذارها به طور کلی به آن دسته از شرکت های نوپایی جلب می شوند که نسبت خطر به سود بالایی دارند و مقیاس پذیر تر هستند و بنابراین هزینه راه اندازی کمتر، ریسک زیاد و توان بالقوه بالایی برای گرداندن سرمایه دارند، معمولا یک شرکت نوپای موفق قابلیت رشد بیشتری نسبت به یک شرکت جا افتاده دارد، یعنی می تواند با سرمایه کمتر، رشد بیشتری نسبت به شرکت های قدیمی داشته باشد. 

این شرکت ها برای رشد سریع خود نیاز به جذب سرمایه دارند و در این راه گزینه های مختلفی دارند. شرکت های دیگر با افراد سرمایه گذار می توانند به شرکت های نوپا با تبادل پول نقد در برابر سهام کمک کنند تا فعالیت خود را شروع کنند، در عمل خیلی از شرکت های نوپا توسط بنیانگذارانشان سرمایه گذاری می شوند. 

وظیفه مهم در راه اندازی یک کسب و کار، تحقیق برای اعتبار، ارزیابی و توسعه ایده یا مفاهیم آن کسب و کار است؛اگر ارزش یک شرکت بر اساس فناوری آن شرکت باشد، مهم است که بنیان گذاران آن از مالکیت معنوی ایده های خود حفاظت کنند. 

 

هزینه ثبت شرکت کارا ثبت - https://kararegister.com

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...