رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

مشاوره حقوقی


avesta

ارسال های توصیه شده

تعریف اول:

مشاور حقوقی کسی است که مشاوره حقوقی تخصصی و ماهر را به صورت قراردادی به اشخاص حقیقی و واقعی و یا این که حقوقی میدهد . فارغ التحصیلان حرفه حقوق علاوه بر شغل ها وکالت , قضاوت و سردفتری , میتوانند به شغل مشاوره حقوقی هم بپردازند . افراد حقیقی و واقعی و حقوقی به جهت ناآگاهی در زمینه ی مساله حقوقی برای متضرر نشدن در کارها متعدد حقوقی خویش , به مشاور حقوقی می‌توانند نیاز داشته باشند . مشاور حقوقی در حوزه‌ تخصصی خویش , به مدیران و ذی نفعان کمپانی یاری می نماید که ضمن اعتنا به مسؤولیت‌های کیفری , حقوقی , جزایی و انتظامی تصمیم هایشان , تصمیمات صحیح‌تری اتخاذ نمایند و همینطور در مواجه با مسایل حقوقی سازمانی به آن ها در حل‌وفصل مشکلاتشان کمک میرساند . امروزه در عمده شرکت‌ها و سازمان‌ها نصیب مهمی به اسم مشاور حقوقی موجود است که از یک یا این که چندین تن از کارشناسان مشاور حقوقی تشکیل‌شده شده‌است .

 

تعریف دوم:

کسانی که مشکلات حقوقی دارند و سؤالاتی در خصوص پرونده های حقوقی شان دارند می توانند از طریق مشاور حقوقی پاسخ آن ها را دریافتند. همچنین مشاور حقوقی به حل زودتر و سریع تر روند پرونده کمک می کند. راه حل هایی که پرونده و مشکل حقوقی شما را به نفع تان پیش ببرد از سوی مشاوره حقوقی ارائه می شوند. وکلای خبره مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین را برای پرونده های جنایی، کلاهبرداری، حق ورثه و ... میدهند. مراکز فعالی در حوزه ی مشاوره حقوقی وجود دارند که شبانه روز پاسخگوی سؤالات حقوقی مخاطبان به صورت آنلاین و حضوری هستند. اگر در یک شهر کوچک زندگی می کنید که وکیل خبره ایی برای پرونده ی حقوقی تان پیدا نمی کنید، می توانید به صورت آنلاین از مشاوره های حقوقی برترین وکیلان خبره‌ی سراسر کشور راهنمایی بگیرید.

 منبع:مشاوره حقوقی رایگان

ویرایش شده توسط avesta
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.