Jump to content

چگونگی ارسال مدارک مختلف برای اداره ثبت شرکت ها


sabtenobel

Recommended Posts

چگونگی ارسال مدارک مختلف برای اداره ثبت شرکت ها

این روزها فرآیند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت ها بصورت اینترنتی و از سایت رسمی اداره ثبت شرکتها و توسط افراد خبره و متخصص این حوزه انجام می پذیرد .  اما پس از آپلود و یا بار گذاری مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت و یا ثبت تغییرات شرکت و در صورت پذیرش درخواست باید اصل مدارک نیز به اداره ثبت شرکتها ارسال شود . 

مدارک مورد نیازی که در هنگام ورود اطلاعات در سامانه اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست و بارگذاری شد  مانند صورتجلسات ، مدارک احراز هویت ، اساسنامه ، اظهارنامه ، شرکتنامه ، وکالتنامه و ... باید پس از پذیرش از طریق باجه های پست و در پاکت های مخصوص اداره ثبت شرکت ها بصورت سفارشی برای این اداره پست شود. پاکت های مخصوص اداره ثبت شرکت ها در همان باجه های پست موجود است و فقط کافی است از متصدی پست درخواست نمایید . 

پست مدارک به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه متقاضیان ثبت شرکت می باشد ، بنابراین هرچند می توانید بصورت حضوری نیز برای ارائه مدارک اقدام نمایید ولی این کار هم وقت و هزینه شما را بیشتر تلف خواهد کرد و هم کارکنان اداره ثبت شرکت ها را بیشتر درگیر خواهد کرد. با ارسال مدارک بصورت پستی شماره مرسوله پستی از طریق سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به پرونده شما لینک خواهد شد و جای نگرانی برای پیگیری درخواست نخواهد بود .

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت وثبت برند   نوبل مراجعه فرمایید.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...