رفتن به مطلب

Growth strategy


iraniu

ارسال های توصیه شده

Most companies have plans to grow their business and increase sales and profits. However, there are certain methods companies must use for implementing a growth strategy. Growth strategy is a long-term approach which are implemented by companies to expand their business depend on financial capabilities, competition level and SWOT analysis. The main Growth Strategies include as below:

Market Penetration

Market penetration strategy is used when we want to expand existing products within the same market. In other words, increasing marketing performance with current products or services in the market they are already operating in. One of the best solutions for doing this is incensement of market share by decreasing the prices or other methods.

 

Market Expansion

 

A market expansion growth strategy, often called market development, entails expanding into a new market using current products or services. There several reasons why a company may consider a market expansion strategy. First, the competition may be such that there is no room for growth within the current market. If a business does not find new markets for its products, it cannot increase sales or profits.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...